Tat's me

Xinzi strongly believe tat: under tis world, all the things u can own it by urself, jz u 1 or u don’t 1 only. But, for sure tat, will not hav any single little thing or single knowledge even single experience u can own it without put in any effort on it! And, if the things u can jz buy it & get it easily, u ll not appreciate & u ll not feel any satisfaction because there is no challenges. "TRY TO GET THINGS BY UR OWN, IT IS REALLY FEEL GOOD!" If it is really wat u 1, u ll try to learn more & get some info on it, n then very naturally it ll generate ur interest at the same time u should put in more effort try to get or satisfy it even it is not the things jz a human being!

Wednesday 16 March 2011

分手快乐

我忍下了 我最害怕的 孤单寂寞 就是因为

我已经发觉……

我不会爱 所以我不要爱

我不会谈 所以我不要谈

我不讲心 所以我把心封闭

我再说多一遍 短期内 我不会爱不会谈不会把心给任何人!

除非哪个家伙很有把握 可以接受我的所有我的全部 否则 请勿招惹我 不管你是谁也都好

我不会变不愿变也不要变成你要的模样 因为那个不是我

那个自然自己会为你而改变的我 那个才是我 我的付出

我已经够无聊没事做了 我也已经够没朋友敢理我了 我只想珍惜现在所有的所有 请勿干涉好吗?我很疼很疼所有我的朋友 所以请不要再让我为难。我不会替人想 但是 我请我拜托你替我想

分手了我当然希望我们可以做朋友

如果你还是不肯面对接受 我只能说 我们还是不要做朋友 我也不好在耽误你 让时间替你疗伤好了

我知道 可能是我太大意忽略了那朋友的界限和范围 让你误会了不少

现在我要说的是……

以后 会是怎样的 是以后的事了 以后再说吧。

我不想自己不开心 不想大家都不开心

我不想自己烦 别人比我更烦

我不想再一个人躲着掉泪 你懂吗?

所以……就让一切归零。

No comments:

Post a Comment