Tat's me

Xinzi strongly believe tat: under tis world, all the things u can own it by urself, jz u 1 or u don’t 1 only. But, for sure tat, will not hav any single little thing or single knowledge even single experience u can own it without put in any effort on it! And, if the things u can jz buy it & get it easily, u ll not appreciate & u ll not feel any satisfaction because there is no challenges. "TRY TO GET THINGS BY UR OWN, IT IS REALLY FEEL GOOD!" If it is really wat u 1, u ll try to learn more & get some info on it, n then very naturally it ll generate ur interest at the same time u should put in more effort try to get or satisfy it even it is not the things jz a human being!

Thursday 28 July 2011

AbCDEFG...我的朋友在哪里?

有个人 每天她都会跟我早安晚安的

有个人 不管她忙我忙她空我空 每天信息还是不会断的(我也真的不懂,我们怎么可以有聊不完的东西)

有个人 什么事我都会想先给她懂 更不用说很多时候问题来了会想到的一定有她

有个人 她会支持我,鼓励我

有个人 她会闹我,逗我,开玩笑

有个人 她会疼,会陪我,会帮助我

有个人 她很坦白直接,会在你美的时候说你美 不美的时候说不美

有个人 她会在你发脾气时体谅你 让你

有个人 她害我很感动真的很感动(虽然我很容易感动啦 哈哈)

有个人 她害我在图书馆差点引人注目大笑起来

有个人 她害我暗爽够力

有个人 她害我往心里流的泪是开心地

有个人 她可以为了一个生日罢了熬夜精心做卡片(辛苦你了啦做工一定很累)(你骗我 我还没跟你算帐 哈哈)

有个人 她可以给同一个人的祝语罢了就又做照片又post了很多边(我发觉不只3边咯,强!我直接输你高高。佩服佩服。哈哈哈)

有个人 我只是去读书 她也会想念我

有个人 她会为了给我惊喜耍出很多花招

有个人 她就是可以让你去疼去珍惜 根本不会去生气她的

有个人 她就是有这个魔法值得让我特别抽空写这篇来赞她给她飞一下 (哈哈哈)

有个人 她让我从来都不知道自己也可以那么幸运幸福像捡到了宝

她不是A,也不是CDE,更不是EFG。她是我专属的B。谢谢你!爱你噢比比喵。什么少了个玩伴噢?(我是可以少的吗?哈哈。)跟你说 你再乱乱感动来感动去 我就要扁你了ho

No comments:

Post a Comment