Tat's me

Xinzi strongly believe tat: under tis world, all the things u can own it by urself, jz u 1 or u don’t 1 only. But, for sure tat, will not hav any single little thing or single knowledge even single experience u can own it without put in any effort on it! And, if the things u can jz buy it & get it easily, u ll not appreciate & u ll not feel any satisfaction because there is no challenges. "TRY TO GET THINGS BY UR OWN, IT IS REALLY FEEL GOOD!" If it is really wat u 1, u ll try to learn more & get some info on it, n then very naturally it ll generate ur interest at the same time u should put in more effort try to get or satisfy it even it is not the things jz a human being!

Friday 29 July 2011

温馨心欣家

Q papa,辛苦你啦。我知道你做工一定很累很辛苦的。我也知道一直你最疼最疼就是我。对不起娜,老是不听话,不乖,整天都跑出去到迟迟害你们担心。现在,又近近不读,偏偏跑来远远让你们担心。哎哟,我应该没问题的啦。我会加油的,会努力的。

Q mummy, thank you so much. wat u did for me, it’s really much…I’ll bear in mind & appreciate it de. Love u mummy.Dont so blur le la, don’t oways 4get tis & tat o. Wish u hav a better sleep now.I’ll take k myself all the time, don’t so worry about me again yo. Enjoy urself, b happy.

Q姐姐Q gorgor, 谢谢你们早早就打算好了的礼物,破费啦。Q gorgor要照顾好我的Q mummy& Q jiejie 啦。Q jiejie,对了,谢谢你那天帮我扮美美,还有你的话我收到了噢。嘻。

阿婆,我还是会偶尔早早去你家陪你讲话下,然后吃饭,才等妈咪载我回家的噢。

小舅,谢啦,每次要你特地专程载我们载上载下 麻烦你啦。

3姨,谢谢,我会努力的,然后顺利毕业。(婷,琳,浩,谢谢你们的生日快乐。而且你们很记得ho。嘻嘻)

4& 4舅母,谢谢你们的礼物 我很喜欢勒 很漂亮 很会选噢。

2& 2舅母,红包顺顺哟。谢谢。(善,谢谢你的生日快乐。嘻嘻)

大舅& 大舅母,红包hengheng哟。谢谢。(蔚,芳,谢谢你们的卡片,紫欣姐姐还来不及看噢。蔚,喜欢我送你的礼物吗?其实,你们2个我都还有准备多1份礼物给你们,但是……那天实在太忙了,忘了这回事。去我家拿跟我妈咪拿噢。)

表姐&表哥,谢谢你们的礼物。很贵重这样。害你们破费啦。

cai kok lao & 家人, 闷到你们了拉。也谢谢噢。

姑姑&姑丈, 不小心被你们发现我在做生日卡,哈哈。谢谢你们的红包啦。

*没排名先后之分

No comments:

Post a Comment