Tat's me

Xinzi strongly believe tat: under tis world, all the things u can own it by urself, jz u 1 or u don’t 1 only. But, for sure tat, will not hav any single little thing or single knowledge even single experience u can own it without put in any effort on it! And, if the things u can jz buy it & get it easily, u ll not appreciate & u ll not feel any satisfaction because there is no challenges. "TRY TO GET THINGS BY UR OWN, IT IS REALLY FEEL GOOD!" If it is really wat u 1, u ll try to learn more & get some info on it, n then very naturally it ll generate ur interest at the same time u should put in more effort try to get or satisfy it even it is not the things jz a human being!

Friday 29 July 2011

就你了

哈哈。我终于可以跟你说:我长大了啦!哈哈。谢谢你勒德文。谢谢你的照顾和爱护。虽然……我们曾一大段时间断了联系 又怎样?我并不觉得我们2断了友谊 反而越来越好,是因为长大的关系吗?嘻嘻。你就像gorgor一样啦,还是那么会照顾人,还是那么让我,我要去哪就去哪 要吃什么就吃什么,要走几间就走几间(你半句怨言都没有)(真的是棒)。但是……我们2都太有性格了啦,偶尔难免一定会意见不同的啦(刚巧我们又是很有意见的人)没办法啦,不爽也要听咯。哈哈哈。你的礼物很有“历史纪念”(等我用心看了 我再“comment”噢可?哈哈。等哟。)你应该没后悔带我出去吧?你现在应该也理解,为什么 我会要去买那么多东西 为什么会说要买牛奶饼干了吧。哈哈。我没要让人担心的意思,我是不想你们每次都担心我不懂我几时去读书 (我说我会继续读 就会尽力的 现在我还是静静先 等我读完毕业先 我才可以大大声 不然又有随时逃回家的可能 哈哈哈)。现在,没后悔带我出去一整天吧?哈哈。谢谢啦都。那么帮我,而且 我每年的生日你都没miss过咯。一定会有你的。嘻嘻。别怪我嘛,21岁的现在 我才慢慢懂什么叫珍惜什么叫值得什么叫感动。不多说啦。等我看完你骂我的卡先。哈哈哈。

No comments:

Post a Comment