Tat's me

Xinzi strongly believe tat: under tis world, all the things u can own it by urself, jz u 1 or u don’t 1 only. But, for sure tat, will not hav any single little thing or single knowledge even single experience u can own it without put in any effort on it! And, if the things u can jz buy it & get it easily, u ll not appreciate & u ll not feel any satisfaction because there is no challenges. "TRY TO GET THINGS BY UR OWN, IT IS REALLY FEEL GOOD!" If it is really wat u 1, u ll try to learn more & get some info on it, n then very naturally it ll generate ur interest at the same time u should put in more effort try to get or satisfy it even it is not the things jz a human being!

Friday 29 July 2011

原来,我是幸福的!

27,我没想到你还会叫我一起提前等她们一块儿帮你庆祝你的生日(我是当天才懂你是庆祝生日的咯 都不跟我说地 luckily我早有准备你的礼物了 嘻嘻)。还有还有,我好像还是没变勒还是会麻烦你 要你带我出去买东西。哈哈,谢了啦。你还是很乐意带载我出去(有点难以相信其实 哈哈)谢谢你配合我阿比比,飞速的安全送我到家啦。谢谢你的礼物啦。我很喜欢喜欢(那个纸袋ho,真的是很贵咯 而且 我一定会说我会做勒 而且不值得勒 哎哟 下次随便装啦)。你啊,就是让人担心,长大了噢,以后的路 你想好了吗?要加油噢。要保持联络啦。下次还是可以一起约出来喝茶聊天吃饭的哟。嘻嘻^^

No comments:

Post a Comment