Tat's me

Xinzi strongly believe tat: under tis world, all the things u can own it by urself, jz u 1 or u don’t 1 only. But, for sure tat, will not hav any single little thing or single knowledge even single experience u can own it without put in any effort on it! And, if the things u can jz buy it & get it easily, u ll not appreciate & u ll not feel any satisfaction because there is no challenges. "TRY TO GET THINGS BY UR OWN, IT IS REALLY FEEL GOOD!" If it is really wat u 1, u ll try to learn more & get some info on it, n then very naturally it ll generate ur interest at the same time u should put in more effort try to get or satisfy it even it is not the things jz a human being!

Friday 29 July 2011

独特“姐妹情深”

我们很少信息……

我们更没书信……

我们也较少通电话……

我们出门的机会少……

又怎样?!(我不觉得怎样)

我们还是“欣连心”。

你的故事 我的故事 你的消息 我的消息 我们的八卦 专属我们的聊天。

吃着你特地做的龟苓膏(是幸福的!)

吃着你特地做的雪糕 (是幸福的!)

吃着你挑好鱼骨教着我吃 (是幸福的!)

坐着跟你聊上大半天都感觉还有很多没聊完 (更是幸福的!)

叽咔叽卡那拍的照片 (更是甜滋滋的回忆!)

再来等着你放上网的照片,写着短短的那几句话 (甜了我的心)(姐,你真的很适合做甜品勒,因为真的肯定会是甜的。)

不贪心 不用多的。偶尔就好,我们也可以是那么的好!赞!

那一天……调皮的你,真的吓了我一大跳,幸亏是假的。哈哈(不过 不怪你 反而还谢谢你啦都。哈哈哈。谁的鬼主意?)最可惜的是,没机会跟你一起吃着你为我做的蛋糕。。不过……我还是相信机会还是有的。哈哈。谢谢21 粒可爱的muffin 好吃!(很麻烦做吧,21粒勒?)送过来虽然可能没之前那么漂亮了 但是 我第一眼看它时是很美的 (只是没跟它们跟你一起拍照 呜呜。。)也是很让我感动的一位- 谢谢你彤彤姐姐!好开心噢。。虽然你才打我一个月,但是……你这个姐姐身份真的不是盖的咯,你真的是upgrade到很好,也很疼爱我,真的把我当你妹子(我也正在upgrade啦。加油加油。Muacksss

No comments:

Post a Comment